מביאים יותר קונים לעסק ומגדילים את ההכנסות
יותר תנועה – יותר קהל רלוונטי – יותר מכירות
קורס דיגיטלי חדש, קצר וממוקד למעוניינים להביא יותר קונים בעזרת קמפיין פייסבוק ממומן
מפורט • קל ליישום • כולל תמיכה
איך משתמשים בפלטפורמת השיווק בפייסבוק כדי להביא יותר קונים לעסק?
איך מטרגטים קהלים מדויקים ונכונים ?
למה חשוב לנהל מועדון לקוחות איכותי?
איך מנצלים נכון את התקציב ומשיגים יותר לקוחות בפחות כסף?
איך יוצרים מערך רימרקטינג להבאת לקוחות איכותיים וקונים ?
השקעתך בקורס, כולל תמיכה (בקבוצת פייסבוק סגורה) 795 ש"ח
לפרטים נוספים או מעבר לדף תשלום מאובטח מלא פרטיך כאן
אני מאשר/ת קבלת דיוור במייל
אחריות מלאה ל-14 יום
אם בתום 14 יום, החלטת שהקורס לא תרם לך.
תקבל את כל כספך בחזרה
השקעה בקורס תאפשר לך:
ליצור יותר תנועה לעסק שלך, אם הוא פיסי או דיגיטלי
ללמוד שיטה סדורה להביא לקוחות
ללמוד צעד אחר צעד להעלות קמפיינים מנצחים בפייסבוק
להגדיל את מועדון הלקוחות
לבנות מותג איכותי ברשת
להשתמש נכון בכלים הפרסומיים של פייסבוק
לשפר את תוצאות המכירות בצורה דרמטית
לקבל תמורה גבוהה יותר עבור השקעה של כל שקל בפרסום
איך הקורס עובד?
הקורס מתנהל באתר חברים סגור ופרטי למשתתפים בלבד
השיעורים יפתחו לך ברגע הרשמתך
כל משתתף מקבל סיסמה אישית לצפייה בשיעורים
ההדרכות מועברות ב- 9 שיעורי וידאו מוקלטים, קצרים ונעימים לצפיה
השיעורים ניתנים לעצירה ולהפעלה מחודשת, ניתן לשמוע כל חלק כמה פעמים שרוצים. השיעורים יישארו ברשותך לזמן בלתי מוגבל
ליווי ותמיכה לשאלות במסגרת קבוצת פייסבוק סגורה למשתתפי הקורס, כדי שתפיקו את המירב מהקורס
השיעורים הינם צילומי מסך מתוך הממשק של פייסבוק, הדגמה חיה בתוך מנהל המודעות
וגם סרטונים ממוקדים להבנת אסטרטגיית השיווק במנהל המודעות של פייסבוק
לקוחות מספרים
עופר עסיס
רציתי להמליץ בחום על יפעת , מקצוענית, סובלנית וסובלנית. עונה על שאלות גם בשעות לא שיגרתיות והכל ללא התחשבנות.
ממליץ בחום !!!
ענת פטר
היה לי שיעור נהדר עם יפעת.
מעבר ל"איך לעשות", אפשר לחשוב יחד ולהפרות את המחשבות. בדיוק מה שחיפשתי.
מחכה לשיעור הבא :)
עו"ד ורד קציל בוהארון
יפעת היקרה מקצוענית מהשורה הראשונה, מכירה ומנוסה בתחום השיווק בכל המדיות הרלוונטיות, מלווה עסקים להצלחה.
מומלצת בחום!
רות קלר
קורס מעשי מיקצועי אפקטיבי עם הדרכה מקסימלית. ליווי מדהים לאורך כל הדרך.
ממליצה בחום.
שלמה צרפתי
כבר המון זמן קבלתי מיילים וראיתי את הידע שקיים במוזה
חיכיתי עד שהגיע הזמן להתחיל לעבוד. אני נדהם מרגע לרגע מהמקצועיות, המיומנות, הזריזות
והעשיה. הבנה עמוקה של החומר ותירגום מהיר והוצאה לפועל דף נחיתה ויציאה לדרך של קמפיין דיוור.
אין דברים כאלה! תקשורת מהירה, הקשבה, ובעיקר ביצוע מושלם.
חייבים לעבוד עם מוזה - יפעת אישה מדהימה.
בן לאון
במוזה עזרו לי לדייק את הקמפיין בדיוק למקום הנכון.התוצאות התחילו להגיע כבר אחרי שבוע. ההכוונה נעשתה במקצועיות והרבה יחס אישי וחם. מומלץ בחום!!!
דרור בן אסולי
תקשיבו- יפעת תותחית ואלופה בכל קנה מידה!!!
הוסרתי כמנהל בדף העיסקי שלי בטעות והגעתי ליפעת לאחר חוסר אונים גדול ומספר ימים ללא מענה מפייסבוק.
יפעת בשיא המקצועיות, הרצון והנחישות נרתמה למשימה, בדקה ופנתה לכל גורם אפשרי ותוך שעה הצליחה להסדיר את העניין ולהשיבו למצב שהיה קיים. ככה זה, נחישות ומקצועיות מביאים גם להצלחה!
יפעת- אלופה שאת, שאפו אחד ענק!
ענת מהלל
עם עסק חדש
מעגלים - הדרך היפה להפרד בכבוד שמצריך ממני הרבה למידה והתעסקות עם פייסבוק ואינסטגרם. אני רוצה להודות ליפעת מלך דהוקי ממוזה שתמיד זמינה עבורי, עם סבלנות וחיוך. תודה על השירות, העזרה, ההדרכה, התמיכה וההבנה הגדולה בפייסבוק ואינסטגרם. כל פעם את מצילה אותי מחדש.
אין עליך
לפרטים נוספים או מעבר לדף תשלום מאובטח מלא פרטיך כאן
אני מאשר/ת קבלת דיוור במייל
אחריות מלאה ל-14 יום
אם בתום 14 יום, החלטת שהקורס לא תרם לך. תקבל את כל כספך בחזרה
למי הקורס מיועד
למנהלי עסק עצמאי שמנהלים או רוצים לנהל
קמפיינים מדוייקים בפייסבוק
שרוצים לעלות שלב בעסק ולהגדיל את מחזור המכירות שלהם
שמוכנים ללמוד איך לעשות את זה בצורה מקצועית נכונה ואפקטיבית
למי הקורס איננו מיועד
למי שמקדם באפיקי שיווק אחרים (לא פרסום ממומן בפייסבוק)
שיעור ראשון
המטריקס שמאחורי הפרסום בפייסבוק
מושגים חשובים להבנת הפרסום ברשת החברתית
רגע לפני שמעלים קמפיין מנצח
שיעור שני
נראות המותג ברשת החברתית
כל מה שחשוב להציג בדף העסקי ואיך לעשות את זה: תוכן, תמונות, פוסטים
כיצד מתבצע הדיאלוג עם קהל הלקוחות?
המקום של דף הפייסבוק במערך השיווק שלך
שיעור שלישי
בריף
כל ניצחון שיווקי - מתחיל בבריף מצויין.
מתכננים את אסטרטגיית השיווק.
5 שאלות שחייבים לענות לפני שנכנסים למנהל המודעות בפייסבוק.
כולל דף עבודה
שיעור רביעי
קהלים בפייסבוק כל התורה כולה
איך עובד מערך הגדרת הקהלים בפייסבוק?
מהי שיטת הטרגוט הנכונה ברשת החברתית?
בניית קהל שמור וטרגוט איך עושים את זה שלב אחרי שלב
שיעור חמישי
קהלים מתקדמים בפייסבוק
היתרון הגדול ביותר של הפרסום בפייסבוק - רימרקטינג.
איך עושים מטעמים מהקהלים שאספת מחוץ לרשת ובתוכה.
איך מכרה הזהב שלכם מתחיל להניב כסף של ממש?
קהל מותאם אישית וקהל דומה
משפרים את תוצאות הקמפיינים באופן משמעותי.
שיעור שישי
בונים מועדון לקוחות
איך מטפחים את הנכס הכי חשוב שלכם? הלקוחות
איך מגדילים לאורך זמן ובאופן רציף את מאגר האוהדים שלכם?
איך משלבים מועדון לקוחות איכותי במערך השיווקי של העסק ומרוויחים חיסכון בעלויות שיווק והגדלת מכירות ללקוחות קיימים.
שיעור שביעי
יוצאים לדרך עם קמפיין מנצח
הכרות מעמיקה עם מנהל המודעות
סוגי המודעות בפייסבוק
הקמת קמפיין בפועל - קריאטיב/תמחור/טרגוט שלב אחרי שלב
שיעור שמיני
קמפיינים מורכבים - המרות
איך מטפחים קהל אוהד בעסק שלך?
איך מצליחים להגיע למי שכבר התעניין במוצר אך לא רכש?
סוד הפיקסל של פייסבוק, הטמעת הפיקסל באתר או בדף נחיתה
יצירת מודעות רימרקטינג, המרות
שיעור תשיעי
קמפיינים מורכבים - לידים
קמפיין לידים פנימי של פייסבוק.
הדרך המהירה לאיסוף פרטים על קהל מתעניין רלוונטי
השקעתך בקורס, כולל תמיכה (בקבוצת פייסבוק סגורה) 795 ש"ח
לפרטים נוספים או מעבר לדף תשלום מאובטח מלא פרטיך כאן
אני מאשר/ת קבלת דיוור במייל
אחריות מלאה ל-14 יום
אם בתום 14 יום, החלטת שהקורס לא תרם לך. תקבל את כל כספך בחזרה
המרצה: יפעת בן-מלך דהוקי | MBA מנהלת ובעלים של מוזה
בעלת תואר שני במנהל עסקים - אוניברסיטת בר-אילן
תואר ראשון בכלכלה וסטטיסטיקה - האוניברסיטה העברית
יועצת עסקית בכירה, כלכלנית, מרצה ומנחת סדנאות, בעלת ניסיון עשיר בתחום השיווק הדיגיטלי
בעלת ניסיון רב, ככלכלנית בכירה בחברות גדולות וניסיון עשיר בהובלת קבוצות ופרטים להשגת מטרותיהם.
בוגרת קורס אימון משולב - חברת "תות"
בוגרת קורס הנחית קבוצות עסקי – מכללת גישות.
בוגרת קורסNLP practitioner מכללת תוצאות
נשואה ואם לארבעה
כל הידע והניסיון שצברתי המבוססים על מעל 10 שנות שיווק בפייסבוק
ומעל -25 שנות נסיון בעולם העסקי מסחרי. מוענקים לכם באהבה -ב קורס הזה
מוזה - יעוץ. שיווק. מיתוג
מלווים עסקים לשיפור התוצאות העיסקיות והגדלת היקף ההכנסות,
מנהלים בפועל את השיווק לעשרות לקוחות בכל חודש.
למעלה מ-10 שנות ניסיון בניהול מאות קמפיינים,
המניבים יום יום תוצאות פנטסטיות לעשרות עסקים.
שאלות נפוצות
מה יצא לי אם אצטרף לקורס?
תשפר את תוצאות המכירות שלך בצורה משמעותית, תיצור יותר תנועה לעסק שלך, תלמד שיטה סדורה להביא לקוחות חדשים, להגדיל את מועדון הלקוחות (רשימת התפוצה) ולקבל תמורה גבוהה יותר עבור השקעה של כל שקל בפרסום.
אני מתלבט האם לקחת את הקורס או שמישהו אחר ינהל עבורי את השיווק בפייסבוק?
זו בהחלט דילמה מוכרת. אם עומדים לרשות העסק שלך, תקציבי פרסום של מעל 3000 ₪ ? אז כן, אני בהחלט ממליצה לשקול לעבוד עם אחת מסוכנויות הפרסום. ואפילו לשאול אותנו מה אנחנו יכולים להציע. אבל אם התקציב שלך יותר מוגבל חבל לשלם למישהו שיעשה את זה עבורך. מומלץ ללמוד לעשות את זה לבד מניסיון של שנים מנהלי עסק שמשווקים באופן עצמאי מגיעים לתוצאות מעולות.
אני לא רוצה לקנות קורס שאני יכול למצוא את כולו ביוטיוב
הקורס הזה בהכרח יחדש לך. איך נכון לשווק ברשת החברתית, מהם הצעדים שחייבים לנקוט בפעילות הדיגיטלית ובנוסף בצורה מעשית אחד לאחד איך לעשות את כל אלו בתוך פייסבוק. והכי חשוב אנחנו מציעים תמיכה ונמצאים כאן בשבילך כדי שתצליח להפיק את המירב מהפלטפורמה המעולה הזו פייסבוק, בה מעל 2.5 מיליארד משתמשים. את כל החבילה הזו, לא ניתן לקבל בסרטון חינמי ביוטיוב.
איך זה בדיוק מתנהל?
הקורס מתנהל באתר חברים סגור ופרטי למשתתפים בלבד.
כל 9 השיעורים יפתחו לך ברגע שתרשם, קטעי הוידאו מוקלטים, קצרים ונעימים לצפיה. ניתנים לעצירה ולהפעלה מחודשת, ניתן לשמוע כל חלק כמה פעמים שרוצים. השיעורים שלך לתמיד. ליווי ותמיכה לשאלות במסגרת קבוצת פייסבוק סגורה למשתתפי הקורס.
ומה אם לא אצליח ללמוד כלום מהקורס?
זה בדרך כלל לא קורה, כי חשובה לנו מאוד ההצלחה שלך ולכן אנחנו כאן כדי שזה יקרה. אבל..
אם בתום 14 יום, החלטת שהקורס לא תרם לך. תקבל את כל כספך בחזרה. בלי אותיות קטנות בלי יוצאים מן הכלל. חד וחלק.
ת'כלס אין לך מה להפסיד.
בוגרי קורסים קודמים משתפים:
תודה רבה על הדרכה נהדרת,
אתן צוות משובח וטוב.
ההדרכה היתה איכותית מדוייקת
בדיוק לצרכים שלי והקפיצה את
המכירות שלי דרך פייסבוק פלאים.
תודה
יפעת היקרה תודה,
מאז המפגשים שלנו אני יודעת מה אני עושה בפייסבוק.
קודם סתם הייתי יושבת ובוהה באיך אצל כולם הכל
עובד כל כך יפה ;-)
היום אני נכנסת ממוקדת מטרה. יודעת מה לחפש,
מה לעשות וממשיכה בסדר היום שלי.
הרבה יותר ממוקדת הרבה פחות זמן מבוזבז.
תודה רבה יקירה
יואו יפעת,
מה שהקורס שלכם עשה לי. אין לי זמן לענות לכולם אני מקבלת מבול של פניות.
חייבת לקחת עזרה וזה בדיוק מה שרציתי שיקרה. אלף תודות
ואגב מיד החזרתי את מחיר הקורס והמכירות בעלייה.
תודה
מכירים את התחושה של "קלולס" (Clueless) ?
קלולס הוא כינוי לאדם שלא יודע להסתדר, לא מסתגל, שאין לו מושג בנושא מסוים או בכלל.
זו היתה התחושה שעמה התחלתי את קורס הפייסבוק של מוזה.
מה עושים קודם? איזה קמפיין להעלות? על מה לוחצים? ומה המשמעות של התוצאה המתקבלת? וגם כמובן – מי הקהל הרלוונטי? איזה מסר אני רוצה להעביר וכיצד מניעים אותו לפעולה? שמחה לומר, כי התחושה שליוותה אותי עם תחילת הקורס, אותה קלולסיות, התפוגגה.
ממליצה לכם, לפנות אל מוזה. תקבלו את התשובות לכל השאלות ויותר מכך. יפעת והצוות הנפלא נהדרות, לא רק במהלך שעות הקורס, אלא גם לאחר מכן.
היידה, קלולס, קדימה קמפיינים מוצלחים!"
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר